بهبود فروشگاه

02188272631   09381006098  
امکانات پنل مدیریتی بهبود فروشگاه - باشگاه مشتریان
تنظیمات بن
هر بازدیدکننده سایت که در وب سایت فروشگاهی ثبت نام کند این مقدار بن که در این بخش درج می شود دریافت می کند
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای فیلد :
• مقدار بن : مقدار عددی بنی است که به ثبت نام کننده در فروشگاه تعلق می گیرد
مشتری
امکان ثبت نام یا ویرایش مشخصات مشتری ثبت نام شده توسط متصدی مربوطه وجود دارد .
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای فیلد :
• نام : نام مشتری است
• نام خانوادگی : نام خانوادگی مشتری است
• کد ملی : کد ملی ده رقمی مشتری است
• معرف : شناسه کاربری معرفی مشتری است
• مدرک تحصیلی : آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده مشتری در صورت وجود
• شغل : شغل مشتری در صورت وجود
• تلفن : شماره تلفن تماس مشتری که باید درج شود
• موبایل : شماره تلفن همراه مشتری که باید درج شود شماره همراه نمی تواند در سامانه فروشگاهی تکراری باشد
• ایمیل : آدرس پست الکترونیکی مشتری است که باید درج شود آدرس پست الکترونیکی در سامانه فروشگاهی نمی تواند تکراری باشد
• شبا : شماره شبا مشتری برای تراکنش مالی با مشتری است
• کد پستی : کد پستی ده رقمی آدرس مشتری است
• آدرس : آدرس کامل پستی مشتری است که باید درج شود
• کلمه عبوری : پسوردی است که به مشتری برای ورود به پنل باشگاه مشتریان داده می شود
• باشگاه : اگر مشتری عضو باشگاه باشد باشگاه مشتری باید برگزیده شود.
باشگاه
امکان تعریف باشگاه های مختلف برای عضویت مشتریان در آن وجود دارد . این امکان وجود دارد که با سازمان ها یا شرکت هایی بمنظور عضویت پرسنل در باشگاه مشتریان فراهم شود .
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای فیلد :
• نام باشگاه : نامی است که به باشگاه مشتریان جدید داده می شود که در سامانه باید یکتا باشد
• توضیحات : هر گونه معرفی باشگاه یا توضیحات اضافی در خصوص باشگاه را می توانید در این بخش درج نمائید
قواعد فروشگاه
قواعد و مقررات تدوین شده وب سایت فروشگاهی را می توانید در این بخش درج نمائید.
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای فیلد :
• قواعد فروشگاه : قواعد و مقررات فروشگاه باید در ابزار ویرایشگر درج شود
اهدا بن
متصدی می تواند به مناسبت هایی به همه مشتریان ، تعدادی از مشتری ها یا یک مشتری بن اهدا نماید.
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای فیلد :
• تمام مشتری ها : اگر این تیک زده شود بن به تمام مشتریان اهدا می شود
• مشتری : امکان انتخاب یک مشتری خاص برای اهدا بن وجود دارد
• کد ملی مشتری (با کاما ) : متصدی می تواند کد ملی مشتریانی که قصد اهدا بن دارد را استخراج و در این بخش با جدا ساز کاما درج نماید بن ها به مشتریان درج شده اهدا می شود
• مقدار بن : مقدار عددی بن که به مشتری یا مشتریان اهدا می شود
• عنوان : عنوانی است که به آن دلیل بن به مشتری اهدا می شود
فایل های آموزشی :
در این بخش امکان درج ویدئوهای آموزشی در خصوص روش کار با وب سایت فروشگاهی یا معرفی کالاها ، برند ها و دستورالعمل استفاده از کالا وجود دارد.
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای فیلد :
• عنوان فایل : عنوان فایل آموزشی است که بیان کننده محتوی آن می باشد
• انتخاب فایل : فایل ویدئو ترجیحا mp4 که باید از هارد کامپیوتر برگزیده شود . حداکثر فایل باید 20 مگابایت باشد
• انتخاب تصویر : کاور فایل آموزشی است که باید درج شود . کاربر با مشاهده کاور فایل ویدئوئی با محتویات آن آشنا می شود
راهنمای لیست
• ردیف
• عنوان فایل ضمیمه : عنوان فایل ویدئویی است
• نام فایل : نام فایلی است که آپلود شده است
• نوع فایل : نوع یا پسوند فایل آپلود شده است
• حذف : اگر روی آیکون حذف کلیک شود فایل از سامانه فروشگاهی حذف می شود
نظرات مشتری
مشتری بعد از خرید کالا می تواند نظر خود را در خصوص هر کالا در بخش لیست سفارشات ثبت نماید. تمام نظرات ثبت شده در این بخش نمایش داده می شوند تا متصدی مربوطه اقدام به تایید آنها نماید امکان مشاهده نظرات براساس سه نوع فیلتر وجود دارد
- نظرات جدید که هنوز عملی روی آنها صورت نگرفته است
- نظرات تایید شده که توسط متصدی تایید شده اند
- نظرات رد شده که توسط متصدی رد شده است
طراحی پورتال سازمانی
راهنمای لیست
• ردیف
• کد : کد کالائی است که مشتری نظر خود را در خصوص آن ثبت کرده است
• کالا : نام کالائی است که مشتری نظر خود را در خصوص آن ثبت کرده است
• تاریخ ارسال : تاریخ ثبت نظر است
• زمان ارسال : زمان ثبت نظر است
• نام : نام و نام خانوادگی مشتری نظر دهنده است
• ایمیل : آدرس پست الکترونیکی نظر دهنده است
• وضعیت : متصدی می تواند نظر را با کلیک روی دکمه تایید ، تایید نماید و یا نظر را با کلیک روی دکمه عدم تایید ، رد کند. نظرات تایید شده در ذیل محصول بخش نظرات نمایش داده می شود
درخواست بهبود فروشگاه
برای استفاده آزمایشی و رایگان از بهبود فروشگاه به مدت یک ماه از تاریخ نصب و راه اندازی ، لطفا درخواست خود را بصورت یک نامه رسمی با مهر و سربرگ سازمان یا شرکت خود به آدرس ایمیل Info@BSFE.ir ارسال فرمائید.
کارشناسان شرکت بهبود سامانه فرا ارتباط مجری بهبود فروشگاه در مدت 5 روز کاری اقدام به ارسال اکانت بهبود فروشگاه و مشخصات دسترسی به پنل مدیریتی سامانه می نمایند تا شما بتوانید از امکانات سامانه استفاده نمائید . برای خریداری سامانه و آگاهی از قیمت های سرویس های مختلف می توانید به منوی لیست قیمت مراجعه نمائید.
ارسال درخواست
All Rights Reserved 2022 © PM.BSFE.ir
Designed & Developed by BSFE.ir